понеделник, 14 май 2012 г.

Четене на творци от Белослатинския край

Доста време не съм публикувал нови неща в блога, за което дължа извинение на уважаемите читатели. За разлика от чукчата, който казал, че не е читател а писател, аз си имам периоди, през които съм изключително само читател.
Във връзка с майските културни празници за 2012 година, бих искал да поканя онези от читателите на блога, които имат възможност да посетят литературното четене на творци свързани с Белослатинския край!
Поканата отправям, тъй като аз самият съм поканен за участие в тази литературна вечер. Четенето ще се състои на 22 май в Читалище "Развитие 1892" от 18.00 часа. Името на Читалището следва да подсети, че тази година то чества своя 120-годишен юбилей. Честит празник на всички дейци, допринесли за изграждането на културата в родния ми град!
Поздравявам всички читатели и посетители на блога с дните на славянската просвета и култура! Нека по молитвите на светите равноапостолни братя България да надживее всички трудности и да пребъде във вековете! На многая и благая лета!